لیوان – شیشه روسیه لتونی ریاست جمهوری

لیوان – شیشه: روسیه لتونی ریاست جمهوری تجهیزات نظامی اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات بازی فردا با تماشاگر و به نفع زلزله‌زدگان برگزار شود/ بازیکن تازه می‌گیریم ، شفر

سرمربی استقلال اعتقاد است تیمش در بازیهای اخیر به گل نزدیک شده است ولی نتوانسته گلزنی کند.

بازی فردا با تماشاگر و به نفع زلزله‌زدگان برگزار شود/ بازیکن تازه می‌گیریم ، شفر

شفر: بازی فردا با تماشاگر و به نفع زلزله زدگان برگزار شود/ بازیکن تازه می گیریم

عبارات مهم : بازیکن

سرمربی استقلال اعتقاد است تیمش در بازیهای اخیر به گل نزدیک شده است ولی نتوانسته گلزنی کند.

به گزارش ایسنا، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: امروز که از محل اقامت به محل کنفرانس می آمدم، هوا و کوه ها را دیدم. همه چیز قشنگ بود. مقداری برف روی کوه ها نشسته بود. کشور عزیزمان ایران کشور قشنگی هست.

بازی فردا با تماشاگر و به نفع زلزله‌زدگان برگزار شود/ بازیکن تازه می‌گیریم ، شفر

او راجع به بازی برابر سیاه جامگان گفت: بازی خوب و قشنگی را ارائه کردیم. موقعیت های زیادی داشتیم ولی این شانس را نداشتیم که گل بزنیم و به پیروزی برسیم. در بازی اخیر، کارهای انجام شده است در تمرین را به خوبی انجام دادیم و برابر سیاه جامگان بازیکنان کارهای ترکیبی را انجام دادند. این کار مانند خوردن کیک هست. زمانی که به کیک نزدیک شدید، اگر بخواهید تعلل کنید، امکان دارد کیک از دست شما بپرد و نتوانید آن را بخورید. ما به گل نزدیک شدیم ولی نتوانستیم گل بزنیم.

شفر با اشاره به صحبتی که با پژمان منتظری داشت گفت: دیروز یکی از بازیکنان ملی پوش با من صحبت کرد و گفت آقای مربی ما در دو ماه گذشته موقعیت های زیادی نداشتیم ولی در یک بازی ۱۰ موقعیت گل داریم. ما مقداری هم بدشانس هستیم.

سرمربی استقلال اعتقاد است تیمش در بازیهای اخیر به گل نزدیک شده است ولی نتوانسته گلزنی کند.

سرمربی آلمانی استقلال اظهار کرد: در بازی آخر برابر سیاه جامگان گلی زدیم که در موقعیت آفساید نبود ولی داور به اشتباه آفساید گرفت. درست است که داور اشتباه کرد ولی امکان دارد هر انسانی اشتباه کند. داوری کار مشکل است و خوشحالم داور نیستم. با ۳۰ سانتی متر اشتباه دید، موقعیت به اشتباه آفساید اعلام می شود و نتیجه یک بازی رقم می خورد. بااهمیت ترین عنوان سلامت بازیکنان است.

شفر خاطرنشان کرد: در بازی برابر سیاه جامگان روی دو بازیکن ما روزبه چشمی و مهدی قائدی خطای مشکل انجام شد. این امکان وجود داشت که پای چشمی بشکند و جام جهانی را از دست بدهد. داور باید به بازیکنان سیاه جامگان کارت قرمز نشان می داد. اصلا و ابدا آدمی نیستم که راجع به داورها صحبت منفی کنم. داوری کار سخت و مشکلی است و جهت داوران آرزوی عالی ترین ها را دارم.

سرمربی آبی پوشان تهرانی گفت: جهت بازی فردا، فدراسیون هواداران تیم را محروم کرده هست. ما با مدیرعامل کلوب صحبت کردیم و مشورت می کنیم که اگر امکان داشت، بازی فردا با حضور تماشاگران باشد و هر پولی که از بازی فردا به دست می آید به مردم زلزله زده غرب کشور تخصیص داده شده است پیدا کند. جهت فردا انرژی مثبت را به بازیکنان انتقال یافته کردیم. در این چند روز متوجه شدم که بازیکنان سابق و پیشکسوت استقلال در رسانه ها از تیم حمایت کردند و از آنها تقدیر می کنم.

بازی فردا با تماشاگر و به نفع زلزله‌زدگان برگزار شود/ بازیکن تازه می‌گیریم ، شفر

او افزود: از مصاحبه آقای زمانی عضو هیات مدیره کلوب تقدیر می کنم که از تیم حمایت کردند. این صحبت ها باعث می شود که بازیکنان با انگیزه بیشتری در مسابقه های حاضر شوند و به جایگاه مهم خود بازگردند. شاید این کار در این فصل سخت باشد ولی جهت فصل آینده بسیار خوب است.

او راجع به علاقه فیروز کریمی جهت جذب مجتبی جباری و اینکه آیا او علاقه مند به ماندن این بازیکن در استقلال هست، گفت: نمی توانم بله یا خیر بگویم. باید راجع به اوضاع او اطلاعات دقیقی داشته باشم. می دانم او مصدوم بوده هست. نمی توانم به شما یا جباری چیزی بگویم. او یا پزشکش باید راجع به وضعیتش با من صحبت کنند. اگر بتوانم بعد از این بازی، صحبتی با جباری خواهم داشت و راجع به اوضاع ذهنی و بدنی او صحبت می کنم تا جهت هر دو طرف عالی ترین تصمیم را بگیرم.

سرمربی استقلال اعتقاد است تیمش در بازیهای اخیر به گل نزدیک شده است ولی نتوانسته گلزنی کند.

شفر بعد از داربی صحبت هایی راجع به گادوین منشا، مهاجم پرسپولیس انجام داد و گفت او بسیار جنگنده هست. او راجع به اینکه آیا اعتقاد است مهاجمان تیمش جنگنده نیستند ولی تخریبی کار می کنند گفت: مهاجمان نیاز به موقعیت دارند. دیدیم که سجاد خودش را در سه موقعیت خوب گلزنی قرار داد. باید جهت آن ها موقعیت خلق کنیم. هنگامی که تازه به کشور عزیزمان ایران آمده بودم و بازی سجاد را می دیدم خیلی در موقعیت گل نبود ولی الان خیلی خوب حرکت می کند و در موقعیت گلزنی قرار می گیرد. می توانم لواندوسکی را مثال بزنم که در بازی آخر تیمش موقعیت های زیادی داشت ولی گل نزد. اینجا هستیم که به هم کمک کنیم. در کیش هم او خوب بازی کرد و پنالتی هم گرفت ولی گل نزد. او شاید الان تحت فشار هست. این کار من است که بازیکنان را به عالی ترین فرم خودشان برگردانم. توصیه مهم راجع به مهاجمان ما این است که قبلا موقعیت های گلزنی زیادی نداشتند ولی الان خیلی موقعیت دارند. در بازی آخر دیدم که سجاد در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار داده شد ولی گل نزد. این حرکت و خلق موقعیت گلزنی نشان داد او چقدر خوب کار می کند. شاید چون تا الان گل نزده در فشار هست. باید به بازیکنان کمک کنیم که از این فشار خارج شوند. زدن یکی، دو گل اوضاع را بهتر می کند. شاید ما به دنبال یک مهاجم تمام کننده باشیم.

شفر در پاسخ به این پرسش که بعد از شش هفته توانسته مسئله گلزنی تیمش را حل کند گفت: به یاد دارم در بازی با فولاد شاید یک موقعیت گلزنی داشتیم. بازیسازی از دفاع به حمله خیلی بد بود. پاس خوب به مهاجم نمی رسید و ارسال خوب نداشتیم. در بازی آخر چهار موقعیت صد درصد گلزنی داشتیم. دو موقعیت دیگر هم در بازی قبل از سیاه جامگان داشتیم که گل نشد. این کاری است که باید اول انجام دهیم و جهت خودمان موقعیت گلزنی خلق کنیم. در تمرینات روی زدن ضربات آخر کار می کنیم. الان می بینم که بازیکنان در زدن ضربات آخر در تمرینات بهتر از گذشته شده است اند.

او ادامه داد: روی ارسال ها می بینم بهتر از گذشته شده است ایم. قبلا توپ ها با ضربه سر به بیرون می رفت. الان بهتر شده است ایم و باید اشتباهات گذشته را جبران کنیم. در بازی آخر سه موقعیت گل ما به خاطر حرکت مان به آفساید منجر شد چون سریع حرکت کردند. در تلاشیم این مسئله را هم برطرف کنیم. خیلی از مهاجمان بزرگ دنیا در طول تاریخ مانند گرد مولر، در دوره ای نمی توانستند گل بزنند. در تمرین یا مسابقه ای گل خیلی قشنگ زدند و توانستند به روند گلزنی خودشان برگردند. ما مهاجمان خوبی داریم فقط آن ها در فشار و نگرانی هستند. باید خیلی راحت کارشان را انجام دهند و از این فشار خارج شوند. در بازی آخر شهباززاده خیلی خوب خودش را به توپ ارسالی از کنار زمین رساند و سریعتر از مدافع حریف ضربه زد. باید خیلی راحت بازی کنیم.

بازی فردا با تماشاگر و به نفع زلزله‌زدگان برگزار شود/ بازیکن تازه می‌گیریم ، شفر

شفر به بازی منچستر برابر بازل اشاره کرد و گفت: بازی در نیمه نخست مساوی بود. بازیکنان این تیم در هفته ۲۰۰ هزار دلار می گیرند ولی گل نزدند. ما باید یاد بگیریم بهتر و بهتر شویم. منچستر هم در آخر باخت.

او در پاسخ به این پرسش که در نیم فصل بازیکنی را جذب خواهند کرد گفت: مشخص است که نظراتی دارم. در این که در چه پستی باشد، بعدا به شما می گویم. به شما خبر می دهم و اسم و موقعیت بازیکن را می گویم.

سرمربی آلمانی استقلال راجع به علاقه هواداران به حضور ثابت مهدی قائدی در ترکیب این تیم گفت: خیلی خوب است که هواداران خوشحال هستند. فوتبالی که ما بازی می کنیم مانند تنیس نیست که از دو طرف زمین توپ ارسال کنیم و با ضربه سر به گل برسیم و بعد بگوییم بردیم و به منزل برویم. همه برد می خواهند. در عین حال فوتبال و عملکرد تیمی جهت ما مهم هست. می توانیم اینطور بازی کنیم که دروازه بان ما شوت بزند و مهاجمان با ضربه سر گل بزنند. من چنین مربی ای نیستم. من دنبال فوتبال قشنگ هستم. شاید چند ده هزار طرفدار مهدی قائدی علی دایی، فرشید اسماعیلی و … باشند. نمی توانیم طبق خواسته هواداران بازیکنان را گزینش کنیم. من بازیکنان را زیر نظر دارم و هر بازیکنی که در تمرینات و بازی تیمی ما خوب باشد، در زمین بازی می کند. مهدی قائدی الان آنقدر خوب نیست که از اول بازی کند. من مهمت شول را مثال می زنم که ۱۰ دقیقه بازی می کرد. بعدا دقایق بیشتری بازی کرد و روزی بازیکن ثابت بایرن مونیخ بود. ما او را زیر نظر داریم. نمی توانیم او را از ابتدا در زمین بگذاریم و خوب بازی نکند و بعدا مردم بگویند آیا این کار را کردید. ما به دنبال پیشرفت او هستیم. مطمئن باشید می خواهیم کیفیت فنی او را ارتقاء ببخشیم.

شفر گفت: در بازی آخر، هفت و هشت موقعیت خوب داشتیم. زمانی که در ۱۰ دقیقه آخر شروع به ارسال پاس بلند کردیم، موقعیت کمی داشتیم. شانس با بازی قشنگ می آید. چیزی که الان می خواهیم این است که یک نفر در خط حمله موقعیت ها را به گل تبدیل کند.

به گزارش ایسنا، این بازی فردا شنبه ساعت ۱۷:۳۰ و بدون حضور هواداران در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

واژه های کلیدی: بازیکن | بازیکنان | سیاه جامگان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار